19.00

mi-a adus lalele. si m-am gandit la tine tot weekendul.

sunt atatea lucruri pe care as fi vrut sa ti le spun, dar simt ca ma impiedic si nu imi gasesc cuvintele. am dat iar de o poza azi si m-a busit putin plansul. de parca as avea nevoie de poze sa plang…

ce lucru ciudat e memoria. sunt oameni pe care nu ii uit niciodata. imi amintesc clar fiecare trasatura. uneori imi amintesc si vocea; chiar daca nu am mai auzit-o de mult timp. si sunt oameni pe care nu ii recunosc. fetele le sunt sterse si vocile nu mai exista.

imi amintesc cum erai persoana mea preferata. viata nu mai e la fel de atunci. e una dintre schimbarile alea majore. e genul ala de durere in care ma chinui sa gasesc pacea, in care ma chinui sa fiu altfel.

fiecare traieste in propria lume. si fiecare lume se rearanjeaza la nivel celular. dar in fiecare dintre ele am lalele si bujori.

ce se intampla atunci cand mori? multe lucruri, doar ca nu mai esti implicat.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.