intr-un camp cu lalele

m-am oprit pe o bancuta sa imi trag sufletul. as vrea sa-l trag inapoi ca uneori pleaca departe si ma paraseste. dar acum vreau sa-l trag de pe mine. mi se pare ca ma sufoca.

in alta viata nu ni s-au intamplat lucruri rele. in alta viata nu am platit pentru pacatele altora cu pacate noi. in alta viata, cand am gresit, am reparat. dar moartea nu se poate repara nici acolo. oamenii tot parasesc planul fizic.

am citit ca suferinta e dragoste care nu mai are unde sa mearga. cateodata cred ca e doar regret. mintea are talentul impresionant de a juca feste uneori. ma doare capul atat de rau si tot ce imi doresc e sa dorm. as dormi 5 ani daca m-ar lasa cineva. as dormi pe bancuta asta aici, fara suflet. as dormi vesnic.

morala? de ce bat campii?

mai am cateva minute pana acasa si simt ca mi s-a lipit trupul aici. ma chinui sa vad clar, dar e totul in ceata. mi se pare ca lumea s-a terminat demult si na misc doar din inertie. imi plimb oasele prin frig si spatele ma doare. mi se pare ca trupul ma tradeaza; mi se pare ca intr-una din zile o sa imi spuna ca pana aici mi-a fost. si stiu si ce as lasa in urma.

in alta viata am spalat pacatele altora la botez. in alta viata n-am murit pe altarul vreunui zeu in asteptarea vreunei dovezi.

in alta viata… am inchis ochii si am dormit.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.